Головна » 2018 » Березень » 7 » РАЗМЕЩЕНИЕ НАРУЖНОЙ РЕКЛАМЫ
15:51
РАЗМЕЩЕНИЕ НАРУЖНОЙ РЕКЛАМЫ

Розміщення реклами - стратегічний етап в організації будь-якої рекламної кампанії.

Однією з головних задач при проведенні рекламної кампанії є правильний вибір цільової аудиторії - потенційних клієнтів, які повинні сформувати коло споживачів рекламованого товару. Стратегія розміщення реклами повинна забезпечити максимальне охоплення виділеної цільової аудиторії, тому, спосіб розміщення реклами є однією з контрольних точок при аналізі її ефективності.

Наружная реклама может быть представлена в виде готовых рекламных конструкций: рекламный щит аренда (билбордов),световых коробов (лайт-боксов), консолей, объёмных букв, информационных стендов, фасадных и указательных табличек,баннеров, штендеров (стрит-лайнов), стел, брандмауэров, крышных установок и пр. Для размещения готовой конструкции наружной рекламы необходимо пройти процедуру согласования в соответствующих государственных инстанциях. Также эффективным и мобильным средством наружной рекламы является автовинил на частных или корпоративных автомобилях.

Існує й інший порядок розміщення реклами - оренда рекламних щитів у власників стаціонарних рекламних носіїв (конструкцій, які передбачають зміну елементів, що містять рекламну інформацію). Носіями зовнішньої реклами при оренді рекламних щитів є розтяжки, щити, стенди, суперсайти, сіті-формати різного виду та інші види рекламних конструкцій. Рекламна інформація на таких видах конструкцій представлена ​​у вигляді надрукованого зображення на папері, самоклеючій плівці або банерній тканині.

Переглядів: 565 | Додав: sharmandmoda | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar